THE APPLICATION OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN TEACHING ENGLISH FOR INFORMATION TECHNOLOGY AT HAI PHONG UNIVERSITY Lĩnh vực: Khoa học Giáo dục Tác giả: Trần Thị Quỳnh Trang,
EXPLORING ENGLISH PEDAGOGY STUDENTS’ LEARNING PERFORMANCE AND SELF-LEARNING ABILITY IN THE FLIPPED CLASSROOM Lĩnh vực: Khoa học Giáo dục Tác giả: Phạm Hải Yến,
WARM-UP ACTIVITIES IN READING LESSONS TO INCREASE THE INTEREST IN LEARNING OF NON-ENGLISH MAJORED FRESHMEN AT HAIPHONG UNIVERSITY Lĩnh vực: Khoa học Giáo dục Tác giả: Nguyễn Thị Phương Loan,
USING LINOIT IN TEACHING WRITING IN THE GENERAL ENGLISH COURSE FOR FIRST-YEAR STUDENTS AT HAI PHONG UNIVERSITY Lĩnh vực: Khoa học Giáo dục Tác giả: Nguyễn Thị Phương Loan,
AN INVESTIGATION INTO THE ENGLISH FOR SPECIAL PURPOSES LEARNING OF INFORMATICS TECHNOLOGY STUDENTS AT HAIPHONG UNIVERSITY AND SOME SUGGESTED SOLUTIONS Lĩnh vực: Khoa học Giáo dục Tác giả: Nguyễn Thị Phương Loan,
A CONTRASTIVE ANYLYSIS OF ENGLISH AND VIETNAMESE DITRANSITVE VERBS Lĩnh vực: Khoa học Giáo dục Tác giả: Nguyễn Thj Lệ Hằng,
INVESTIGATION INTO THE MOTIVATION OF HIGH SCHOOL STUDENTS IN LEARNING VOCABULARY USING GAMES IN AN ENGLISH LANGUAGE LESSON Lĩnh vực: Khoa học Giáo dục Tác giả: Nguyễn Văn Phi,
AN INVESTIGATION INTO HPUNI’S ENGLISH-MAJORED SENIORS’ SELF-STUDY SKILLS Lĩnh vực: Khoa học Giáo dục Tác giả: Đinh Minh Thu, Trần Hải Bình,
DIFFICULTIES IN ENGLISH READING COMPREHENSION OF 10THGRADERS AT THAI PHIEN HIGH SCHOOL AND APPLICATION OF SKIMMING AND SCANNING TECHNIQUES Lĩnh vực: Khoa học Giáo dục Tác giả: Đinh Minh Thu, Trần Thùy Dung,
PUBLIC SPEAKING DIFFICULTIES FACED BY ENGLISH-MAJOR STUDENTS AT HAI PHONG UNIVERSITY AND SUGGESTED SOLUTIONS Lĩnh vực: Khoa học Giáo dục Tác giả: Nguyễn Thị Tuyết,